نچرال آرت

دکتر مریم بحری

تحول ما

جراحی به سبک نچرال آرت

نچرال آرت برآمده از جزئیات و منحصر به خود شما است.ما با بهره گیری از این سبک، شما را تا رسیدن به بهترین نتیجه، همراهی خواهیم کرد.

قبل و 2 ماه بعد از عمل بینی

a81 a71
a31 a11
1650030841195_20220415_183036-01-11 20211219182745_IMG_8091-01-1-scaled1

10 سال تجربه جراحی های زیبایی و درمانی

بهترین جراح بینی در تهران

دکتر مریم بحری

  • جراح و متخصص گوش، حلق و بینی
  • جراحی پلاستیک بینی
  • بورد تخصصی سر و گردن

بهترین جراح بینی در تهران، دکتر مریم بحری، فارغ التحصیل دکترای حرفه ای از دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال 1385 است.

ایشان دوره دستیاری تخصص گوش، حلق و بینی را طی سال های 1388-1392 گذرانده و بورد تخصصی جراحی سر و گردن را اخد کرده است.

صفحه اینستاگرام را برای نمونه کارهای بیش تر دنیال کنید.

تصاویر برخی از بهجویان ما

تصاویر ارسالی بهجویان 12
تصاویر ارسالی بهجویان9
تصاویر ارسالی بهجویان 11
تصاویر ارسالی بهجویان10
نمونه کار ارسالی 1
تصاویر ارسالی بهجویان 4
تصاویر ارسالی بهجویان
نمونه کار ارسالی 10
بهترین جراح بینی در تهران

چرا دکتر بحری؟

تنفس

پوست

انحراف

تنفس " مهم " است

اولویت اول و مهم یک جراح مجرب، آسودگی شما در تنفس صحیح است.

جراحان متخصص گوش، حلق و بینی ابتدا در مرحله ی اول ایرادات تنفسی، انحراف تیغه ی بینی و بزرگی شاخک های بینی را که اصطلاحا مردم به پولیپ بینی می شناسند و در واقع هر آنچه که در ارتباط با تنفس بهجو خواهد بود را اصلاح کرده و سپس در مراحل بعدی در پی زیباسازی ظاهر آن پیش خواهند رفت.

پوست بینی ، مهم ترین چالش یک جراح

با توجه به دانش روز رینوپلاستی در جهان،هیچ گاه در جراحی بینی، پوست، قابل تغییر نبوده و اندازه و ضخامت آن در پایان کار تغییری نخواهد کرد.

این هنر یک جراح زیبایی خوب است که اسکلت زیرین پوست، یعنی استخوان و غضروف را به نحوی دچار تغییر و مهم تر از همه کاهش سایز کند که پوست بینی به خوبی با آن وفق بگیرد.

اگر این تغییرات بیش از حد باشد، پوست بینی دیگر توانایی هماهنگی با اسکلت زیرین را نداشته و به اصطلاح جراحی بی نتیجه و یا ناامید کننده خواهد بود.چیزی که در میان مخاطبان جراحی بینی به بازگشت نتیجه به قبل از جراحی، شناخته می شود.

اصلاح انحراف همراه با جراحی زیبایی بینی

انحراف بینی در واقع به انحراف تیغه ی میانی بینی (سپتوم) به یک سمت گفته می شود. اغلب باعث کوچک تر شدن یکی از سوراخ های بینی و بسته یا تنگ شدن راه هوایی بینی هم می شود.

با توجه به اهمیت این موضع و همینطور نیاز جدی به رفع مشکلات تنفسی، بهترین انتخاب، پزشکی است که علاوه بر تجربه ی بالا، متخصص گوش، حلق و بینی باشد که بیش ترین آشنایی را با مشکلات این چنینی داشته و راه های رفع آن را نیز به خوبی به کار بگیرد.

دکتر مریم بحری

چرا نچرال آرت؟

یک جراح خوب، همه ی افراد را به یک شکل جراحی نمی کند، زیرا همه افراد از ویژگی های یکسانی برخوردار نیستند، بینی های استخوانی و گوشتی، بینی خانم ها و آقایان، صورت های قرینه و یا غیر قرینه و به طور مثال بینی هایی که انحراف و مشکل تنفسی دارند با بینی هایی که این مشکلات را ندارند، هیچ گاه یکسان نیستند.

نچرال آرت، سبک منحصر به فردی است، چرا که بینی شما را مطابق با زوایا و تناسب های موجود در چهره ی خود شما دچار تفییر می کند.

نچرال آرت تکراری نیست و تکراری هم نمی شود، زیرا جراح روتین ثابت و یکنواختی را برای همه ی بهجوها استفاده نمی کند که این امر مستلزم مهارت و دانش بالایی است.

2 ماه بعد از جراحی بینی نچرال آرت - 1
پخش ویدیو
دکتر مریم بحری

آخرین مقالات